+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness Hotel Frymburk Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 175 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    87%
  • Sauberkeit

    89%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    75%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Lenka

Familie mit kleinen Kindern, 30.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vybavení, Svět pod mořskou hladinou, úklid

  • Že aquapark už je jen 2hodiny zadarmo denně, velice negativní změna od minulého pobytu

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Michael Antensteiner

Einzelreisender, 10.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Michaela Záborská

Einzelreisender, 20.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 19.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 19.11.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 15.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana

Älteres Paar, 8.10.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hezký den, pane Jasane, velice děkujeme za kladné hodnocení našeho hotelu a služeb :-) Těšíme se na Váš další pobyt. Srdečně Vás zdraví celý tým :)

Hana Kuchová

Älteres Paar, 27.8.2017

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Super dovolená,doporučujeme,určitě se vrátíme

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Kuchová, moc děkujeme za milé hodnocení našeho hotelu :-) Na udržování a zlepšování našich služeb neustále pracujeme. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Za tým WHF Eliška Žumárová, obchodní oddělení.

Jana Vojtiskova

Einzelreisender, 25.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Vse dobře chybi balkon

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
6
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Vojtíšková, velice děkujeme za Vaše hodnocení našeho hotelu a služeb. Pro příště určitě doporučím během rezervace ubytování v našem hotelu požádat o pokoj s balkónem a výhledem na lipenské jezero, naši kolegové to pro vás jistě rádi zařídí. Těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem Eliška Žumárová, obchodní oddělení.

Jana

Familie mit älteren Kindern, 19.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Velmi se nám líbilo ubytování. Dále musíme pochválit personál ve Vaší jídelně, byli super. A vlastně přístup ostatních na recepci, baru a u bazénu si rovněž zaslouží poděkování. Možná se někdy k Vám vrátíme, až budeme hledat ubytování v této oblasti..

  • Úklid nebyl vždy OK. Protože většinou přišly uklízečky v době, kdy jsme byly na pokojích (v odpoledních hodinách od 17,00 hod.). Jejich dotaz, chcete uklízet, jsme většinou zamítly, protože bychom musely někam odejít a my jsme třeba zrovna používaly koupelnu. Ale na druhou stranu jsme ocenily časté výměny ručníků a osušek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hezký den, paní Pokorná,

moc děkujeme za kladné hodnocení našeho hotelu a služeb. Pochvalu vyřídím i kolegům, které jistě potěší. Připomínky ohledně průběžných úklidů předám na vedoucího daného střediska. Těšíme se na Vaši další návštěvu. Za tým WHF Eliška Žumárová, obchodní oddělení

Simona Šťávová

Familie mit kleinen Kindern, 7.8.2017

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
4

Roman

Familie mit kleinen Kindern, 1.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Personál na recepci byl příjemný a ochotný.Na recepci ve wellnesu bohužel ne. Vyžití pro děti Aquapark ok, Aquarium také.

  • Nefungovalo centrální chlazení, nebo klimatizace, sice jsem dostal nabídku slevy,ale k čemu by mi to bylo, když bylo na pokojích 30 stupňů ve 23 hod. Nakonec jsem dostal alespoň stojan s větrákem. Vybavení pokoje bylo průměrné, určitě mi tam chyběla rychlovarná konvice s možností si udělat kávu či čaj, v minibaru v ledničce nic nebylo. Čekal bych za tuto cenu alespoň vodu. Snídaně byly průměrné, co se týče kávy děs, nedalo se to pít. Poměr cena výkon, nic moc minimálně bych sundal hotelu jednu hvězdu dolů.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
2
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu, kterou jste nám touto cestou poskytl. Vaši pochvalu na personál velmi rádi předáme. Velmi nás mrzí, pokud jste nebyl se službami a vybavením hotelového pokoje spokojen. Věřte, že děláme maximum pro naše hosty. Od začátku roku procházejí všechny našeho hotelové pokoje revitalizací. Od 1.8.2017 jsme také na všech pokojích doplnili minibary. Klimatizaci akutálně řešíme, o tomto problému samozřejmě víme. Všechny Vaše poznatky předám na vedoucí daných středisek, aby situaci prověřili a sjednali patřičnou nápravu. Za tým WHF Eliška Žumárová, obchodní oddělení

Tomáš Šturm

Einzelreisender, 30.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Alena Heroldová

Einzelreisender, 26.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byli jsme spokojeni.

  • Na pokoji C 112 na zdi plíseň.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
10
Wert/Geld
8
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hezký den, paní Heroldová,

jsme moc rádi za Vaše kladné hodnocení ubytování a služeb našeho hotelu. Děkujeme i za upozornění na závady pokoje, kde jste byli ubytování. Informaci jsem předala na středisko, aby ihned sjednali nápravu. Budeme rádi, pokud se k nám vrátíte. Za tým WHF Eliška Žumárová, obchodní oddělení

Miloslav S.

Älteres Paar, 10.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • pobyt se nám líbil, mohu doporučit

  • nebyl jsem spokojen s jednáním a dohady na recepci při odjezdu; pracovník na recepci vyžadoval zaplatit znova celý pobyt, ačkoliv byl již zaplacen před příjezdem na spa.cz

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
7
Komfort
10
Wert/Geld
7
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milí hosté,
moc děkujeme za milé hodnocení našeho hotelu a budeme jen rádi, pokud nás doporučíte Vašim blízkým. Velmi se omlouvám, pokud došlo k nějakému nedorozumění na naší hotelové recepci. Situace již není možné posoudit, mohlo se jednat například o administrativní chybu, ale věřím, že se nakonec vyřešilo vše k Vaší spokojenosti. Za tým WHF Eliška Žumárová, obchodní oddělení

Marie Lillová

Älteres Paar, 10.7.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
0 %
  • skvělý a ochotný personál všude čisto spokojenost trochu dražší

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Lillová, moc děkujeme za milé hodnocení našeho hotelu :-) Těšíme se na Vaši další návštěvu. Ráda předám Vaši pochvalu všem kolegům, díky kterým jste si pobyt užili. Za tým WHF Eliška Žumárová, obchodní oddělení

Anonym

Einzelreisender, 8.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Hezký den,

děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Určitě budeme rádi, pokud nám zašlete konkrétní informace, co splnilo Vaše požadavky a kde jste třeba vnímali určité nedostatky. Každá zpětná vazba je důležitá pro zlepšování služeb Vám zákazníkům. Vaše postřehy můžete zaslat na e-mail [email protected].
S pozdravem za Tým WHF Eliška Žumárová, obchodní oddělení

Pavel

Familie mit kleinen Kindern, 26.3.2017

české budějovice Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Antonie Štefková

Älteres Paar, 15.3.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Čistota,ticho,pěkné prostředí, služby, zdvořilý personál, wellness v jednom komplexu a výběr chutných jídel.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10