+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness Hotel Frymburk Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 175 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    87%
  • Sauberkeit

    89%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    75%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ondrej Urban

Junges Paar, 1.8.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • cistota, skvely personal,

  • prostredi uroven hotelu pristup personalu

  • chybejici lednicka na pokoji uprava chodniku pred hotelem v parku

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 20.7.2015

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 19.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Dobrý den, nelíbilo se mi, že jsem dopředu nahlásila, že mám dietu bezlepkovou a bez laktózy. Přípravky bez laktózy (mléko, máslo) jsem u vás nenašla. každé ráno jste chtěli vidět kartičku, že máme zaplacené snídaně a každé ráno jsem se musela doprošovat o bezlepkový chleba. Potraviny nebyly označeny. Po ponižujícím doprošování o bezlepkový chleba jsem se už neptala a dovolenou jsem strávila na chlebu, marmeládě a čaji....je to opravdu skvělé. Možná by si to měl zkusit někdo z vašeho vedení. Bylo by od vás skvělé potraviny označit alergeny a lidem s bezlepkovou dietou dát to co potřebují k základnímu životu a nečekat na prosby. Na večeři jsme pak raději chodili ke konkurenci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
6

Radka Lohynská

Familie mit kleinen Kindern, 10.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Klidne misto blizko plaze a cyklostezky. Prostorne moderni a ciste pokoje. Skvely aquapark s toboganem. Vyborna kuchyne. Dostatek mist k parkovani. Skvela cukrarna vedle aquaparku. Nekolik detskych hracich koutku. Vlacek do Lipna.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Libuše Miklašová

Älteres Paar, 9.7.2015

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Velmi dobrá úroveň obsluhy lobby baru, příjemný personál, což se nedá říci o hotelové recepci.Parkování přímo u vchodu.

  • Hotel neodpovídá označení 4 hvězdy. Za vyšší cenu průměrné služby. Výhled z pokoje do protějsí budovy a neupraveného prostoru.Pláž, kerá byla čistě přírodní a zanedbaná bych určitě neprezentovala jako hotelovou.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
1
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 8.7.2015

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • - výborné stravování - řešení a provoz aquaparku - řešení hotelu, umístění atd. - jednání personálu na vysoké úrovni včetně recepce - zajištění parkování na vyhrazených místech (zdarma)

  • - chybí minibar / lednička na pokoji - nefunkční křídlo skříně v pokoji - chybí na terase židličky + stolek + něco na usušení županů, plavek atd. - pochybná nabídka TV programů, uspořádání chaotické, chybí seznam programů - velká nespokojenost s provedenou masáží (dále služby nevyužívány) - parkování některých návštěvníků mimo vyhražené parkování - tj. přímo pod okny pokojů v přízemí situovaných směrem do parkoviště sektoru C, D - neudržovaná hotelová pláž, travnatý pozemek v hrozném stavu - chybí např. nápový lístek na stolech lobby baru ( je to běžná upoutávka ...)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 15.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Marie Havlátová

Einzelreisender, 13.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Miroslav TESAŘ

Einzelreisender, 11.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Dobrý den. Byl jsem velmi spokojený. Ubytování, čistota, služby hotelu, ale dal bych všechny hvězdy i za personál a služby, ale (jak se píše) první večeře žádná rybička i když byla napsaná. Požádal jsem službu jestli ve 20.00 by nebyla ještě ryba, která byla napsaná že má být v tácu. Bylo mě řečeno, že už ryba neni. Po mé námitce že dvě hodiny před koncem večeře to neni správné. Tak mě bylo řečeno, že rybu ještě udělají, ale neudělali, tak jsem radči šel příští večeři s manželkou do druhé restourace, kde jsem si objednal co jsme chtěli, ovšem nás to stálo dalších tisíc korun, ale chybička se vloudí, že ano?

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hana Janská

andere Gruppe, 4.5.2015

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Ubytování slušné,ale na pokoji nebyla lednice,což hodnotím jako velké minus!Během pobytu byla zima, takže balkon sloužil jako lednice. Jinak jsme byly spokojené a určitě doporučím svým známým.

  • Velmi příjemný,milý a ochotný personál.

  • na pokoji chyběla lednice

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
8
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš čas strávený hodnocením služeb našeho hotelu. Velice si ceníme Vašeho následného doporučení Wellness hotelu Frymburk a zároveň děkujeme za podněty, které nás motivují ke stálému zlepšování služeb. Budeme se opět těšit na Vaši případnou návštěvu a přejeme spoustu příjemný cestovatelských zážitků.

Radim Prokop

Familie mit älteren Kindern, 9.4.2015

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Příjemné okolí blízké i vzdálené. Pestrá možnost aktivit kulturních i sportovních i za horšího počasí (sauna, solná jeskyně, aquapark, bowling atd.).

  • Okolí blízké i vzdálené. Pestrá možnost aktivit kulturních i sportovních i za horšího počasí (sauna, solná jeskyně, aquapark, bowling atd.).

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 7.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pohodlné ubytování, příjemný personál, kvalitní služby

  • Vstřícnost persnálu recepce a rychlost, s jako opetativně plnil naše požadavky a dotazy

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Rysová

Familie mit kleinen Kindern, 30.3.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

miloslav stransky

Einzelreisender, 30.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Celkově se nám pobyt líbil, všechno proběhlo tak, jak má být, těžko bychom hotelu něco vytkli. Personál ochotný, jídlo skvělé, služby na úrovni, děkujeme

  • nezaznamenali jsme

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Helena Horáková

Einzelreisender, 2.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Neskutečné a rozmanité snídaně a večeře,každý den něco jiného a všichni si zde určitě najdou své oblíbené jídlo včetně dětí :-)

  • ...jen počasí :-(

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7
Wellness Hotel Frymburk hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dodatečně děkujeme za Vaši návštěvu v našem hotelu. Velice si ceníme Vašeho kladného hodnocení. Budeme se těšit na Váš případný pobyt v budoucnu a doufáme, že opět budete spokojeni.

Robert Piera

Einzelreisender, 8.2.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Václav Hubálek

Einzelreisender, 18.11.2014

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Víkendový pobyt v hotelu byl perfektní po všech stránkách. Kladně také hodnotím velké bazénové centrum a všude milý a příjemný personál.

  • Ve Frymburku se nám moc líbilo,fakt to nemělo chybu. Doporučuji kamarádům.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jan Myslivec

Einzelreisender, 1.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 14.10.2014

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • + wellness + stravování (polopenze) - velmi dobré + pokoj

  • - komunikace (v balíčku polopenze - v hotelu nikdo nevěděl - následně domluveno, že OK, ale v průběhu vždy problém) - u večeře - bez nápojů

Persönlich
5
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Eva

Einzelreisender, 29.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • ochota, milý přístup, spokojenost s hotelem, stravou, personálem

  • Při návštěvě aquaparku neposkytují osušky, musí se vzít vlastní z pokoje

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6