+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Wellness Hotel Frymburk Recenze

Hodnocení hotelu

84%
Velmi dobré

dle 175 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    87%
  • Čistota

    89%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    75%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Tomáš Hlavatý

jednotlivec, 23.8.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Pokoje čisté, vybavení na 4* OK. Snídaně výborné.

  • Je zcela nepochopitelné, proč hotel nenabízí pro své vlastní hosty, kteří zaplatí nemalou částku za pobyt, slevové balíčky na svůj wellness či aquapark, svět pod hladinou, masáže. Navšívili jsme aquapark jednou, cena 1200,-Kč/90min. - díky, jednou stačilo (2dospělí + 2 děti 15 a 12let). Proč je cena vstupu pro dítě do světa pod hladinou do věku 15-ti let, do aquaparku do 12-ti let?? Tedy za naši dceru, které je 15let jsme platili jako za dospělého a tímpádem žádné rodinné vstupné.!!!!!!!! Na nás to působilo jen jako snaha vydělat za každou cenu. O zahrádce u lobby baru se lépe nevyjadřovat, každý snad i podprůměrně inteligentní host si jde večer raději sednout na drink někam jinam.

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Ivana Moravcová

dospělý pár, 4.8.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 4.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Místo a okolí Pokoj

  • Večeře U snídaně nebyly běžně banány, což je jedna z malá věci, co ji děti do 1 roku

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Eva

rodina s malými dětmi, 29.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Všeobecná spokojenost

  • V aquaparku nefungující atrakce!

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 22.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • bazen

  • ceny

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jan

dospělý pár, 19.7.2018

sedlčany Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V hotelu jsme byly již po třetí a přijedem opět. Trochu zklamal možnost vstupu do nových venkovních bazénů při dvou hodinách bezplatného vstupu9-11h. Bylo období,že hotelový hosté mohly do bazénu bezplatně neomezeně.

  • Nebyla možnost půjčení motorových loděk . Prý bylo vše rozbité. Za to možná ale nemůže hotel.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Milena

dospělý pár, 9.7.2018

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Jitka

rodina se staršími dětmi, 6.7.2018

Zlín Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Personál nepříjemný už od příjezdu.Na recepci nepodal základní info, např. doba snídaně.Dále neplní smlouvu s Lipensko, tzn.hotel nevydává karty Lipno card, které má dostat každý host. V pobytu jsme měli 2 hodiny bazénu zdarma, přítele odmítl pustit s tím, že změnili podmínky a nyní je již pouze hodina.Koho to zajímá?v době objednání platili 2 hodiny. Ručníky i přesto, že necháte na věšáku vymění...co ekologie? V restauraci na snídani 3 automaty na kávu - na každém jede něco - většinou tak 2 nápoje = chaos.A je tam pouze jeden výdejník na horkou vodu, který navíc není nastaven na velikost hrnku.Hrnky na malé espresso chybí. Hotel by opravdu měl změnit manažery, všichni vypadali staršího data a podle toho hot i vypadá, zaostal v jisté době.

Personál
2
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Renata

skupina přátel, 26.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Pestrá nabídka na snídaních.

  • Nedostatečná nabídka informací o zajímavostech ve Frymburku a jeho okolí.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Milena Košařová

jednotlivec, 4.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Pádivý

jednotlivec, 19.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Dobry den, nejvice nas zaujal pristup personalu vsichni byli super a moc ochotni.Chtel bych vyzdvyhnout pristup sefa lobby baru. Je to opravdovy profesional a perfektne se vyzna. Myslim ze jako provozni hotelu by vam byl uzitecnejsi.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Vladimíra Tykačová

dospělý pár, 9.4.2018

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Určitě bych doporučila známým, perfektní služby, příjemní zaměstnanci, služeb hotelu využijeme znovu nejpozději na podzim.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alena Benešová

jednotlivec, 4.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • dobrý kuchař, bohatý výběr jídla

  • není možnost více polštářů regulace teploty na pokoji (přetopeno) lze pouze otevřít okno v chodbách je šero až tma přes den

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7
Wellness Hotel Frymburk odpověděl na tuto recenzi.
Hezký den, paní Benešová, velice Vám děkujeme za zaslané hodnocení a těší nás, že jste u nás byla takto spokojena. Pochvalu ráda předám na celý tým do kuchyně, který budeme mít jistě radost. Připomínku ohledně polštářů, regulace teploty i intenzitu světla předám na odpovědné osoby, pro zajištění nápravy a kontroly. Budeme rádi, když se k nám opět vrátíte. Za tým WHF Eliška Žumárová, sales manager.

Jitka Křížová

jednotlivec, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Příjemné prostředí, vstřícný personál,již jsme zde opakovaně a rádi se budeme vracet. Zima i léto super :-).

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Daniel Kolivoška

mladý pár, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 30.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Miroslava

dospělý pár, 24.3.2018

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • příjemný, usměvavý personál jak v hotelu, tak ve weellness

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Košťålovå Vladimīra

jednotlivec, 8.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Ivana ROSTAŠOVÁ

jednotlivec, 4.3.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6